Afleveren van uw bestelling

Levertijden
Alle artikelen in onze winkel hebben een levertijd van maximaal 5 werkdagen. De populairste artikelen uit ons assortiment heeft u meestal binnen één werkdag in huis.

Levering bij meerdere artikelen
Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in 1x bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Buitenlands afleveradres
Voor bestellingen die verzonden worden naar een buitenlands adres gelden andere levertijden.

Bezorgtijd en verzendkosten
Nederland - Standaard: 1 tot 2 werkdagen, verzendkosten tot 20 kg € 7,47 incl. Btw.
België - Standaard: 2 tot 3 werkdagen, verzendkosten tot 2 kg € 12,04 incl. Btw.           
Duitsland, Luxemburg - Priority: 2 tot 3 werkdagen, verzendkosten tot 2 kg € 13,25 incl. Btw.                     
Overige Europese landen - Priority: 7 tot 9 werkdagen, verzendkosten variëren van € 11,14 tot € 36,76 incl. Btw.         
Noord- en Midden-Amerika, Caribisch gebied - Priority: 2 weken                
Azië, Australië, Nieuw-Zeeland - Priority: 2 weken
Overige landen - Priority: 2 weken      

Verzending van uw bestelling
Onze bestellingen worden bezorgd door Post.NL pakketservice of DHL express. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. Met www.tracktrace.nl of www.dhlexpress.nl/nl/track-trace kunt u het verzendtraject van uw pakket volgen.
Op een postbusadres levert Post.NL geen pakketten af die zwaarder zijn dan 12 kilo. Wij raden u daarom aan om bij een grote bestelling geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres.
Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden omdat het artikel toch niet leverbaar is.
Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald heeft, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening.

Bezorger gemist
Was u niet thuis toen wij uw pakket kwamen bezorgen? Dan vindt u een kaart in de brievenbus met het volgende bezorgmoment. Wilt u een ander moment of locatie kiezen? Gebruik de bezorgcode op de kaart en uw postcode om een andere bezorgoptie te kiezen.

Uw pakket op een Post.NL/DHL ServicePoint afhalen
Het pakket afhalen op een moment dat het u uitkomt? Kies dan voor aflevering op een Post.NL of DHL ServicePoint. Wanneer het pakket is aangekomen ontvangt u een e-mail dat het pakket afgehaald kan worden. 

Uw pakket bij de buren laten bezorgen
Wanneer u weet dat u niet thuis bent wanneer onze bezorger het pakket komt aanbieden, maar één van de buren wel thuis is, kunt u voor deze optie kiezen. Onze bezorger levert het pakket dan af bij uw buren. 

Uw pakket op een ander moment laten leveren
U kiest voor deze optie wanneer u het pakket op een andere dag of tijd, anders dan aangegeven op de kaart van de bezorger, wil laten bezorgen.

Verzendkosten
Onze portokosten worden tijdens het betalingsproces in de kassa aangegeven.
Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden omdat het artikel toch niet leverbaar is.
Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald heeft, dan storten we het bedrag direct terug op uw rekening.

Bestelling voor een buitenlands adres
Voor het buitenland moet u tevens rekenen op een langere levertijd dan voor een bestelling binnen Nederland. Deze levertijd is afhankelijk van het land waar de bestelling naar verzonden wordt.
Buiten de EU kunnen eventuele invoer- of douanerechten worden berekend als de bestelling in het land van bestemming aankomt. Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor deze kosten, die van land tot land kunnen verschillen. De hoogte van dit bedrag wordt berekend door de douane van het land waar de bestelling bezorgd wordt. Indien u wilt weten in hoeverre u deze rechten moet betalen, dient u contact op te nemen met de douane van het betreffende land.

Retourneren van artikelen
Hier vindt u informatie over het retourneren van onbeschadigde artikelen. U kunt artikelen die u bij ons gekocht heeft, indien mogelijk binnen 14 dagen retourneren. Retourzendingen kunt u terugzenden naar onderstaand adres (zie ook https://arthouse-online.nl/img/cms/Modelformulier voor herroeping.pdf).
Stuur het artikel inclusief alle toebehoren indien mogelijk, binnen 14 dagen na ontvangst, vergezeld van de bestelbon/pakbon en in de originele verpakking, voor zover mogelijk terug. Vul alstublieft op de achterzijde van de factuur/bestelbon de reden van retour in en stuur het artikel naar:

Arthouse-online
Maurickplein 3
5261 BV  Vught
Nederland

Uitzonderingen
Op digitale producten waarvan de verzegeling is verbroken geldt geen recht van retour. Annuleren van de bestelling is om deze reden ook niet mogelijk.

Verkeerd artikel ontvangen
Controleer altijd of het artikel dat u ontvangt hetzelfde is dat u besteld heeft. Mocht u per ongeluk een ander artikel hebben ontvangen, dan kunt u het kosteloos retour sturen. Om te achterhalen waarom u een ander artikel heeft ontvangen, is het belangrijk dat u op de achterkant van de bestelbon aangeeft wat de reden van retour is en wat het verschil is tussen de twee artikelen. Vermeld hierbij de ISBN’s of EAN’s en stuur het artikel naar:

Arthouse-online
Maurickplein 3
5261 BV  Vught
Nederland