Betalingsmogelijkheden

Betaalmethoden bij Arthouse-online.nl, een initiatief van Capital Data:

Bankoverschrijving, PayPal, iDeal, Giropay, Maestro, Mastercard, MisterCash, Sofort Banking, Carte Blue, American Express en Betaal na Ontvangst

Via bankoverschrijving. Bij deze betaalmethode kunt u na het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Via creditcard. U kunt uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.

Via iDEAL. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Via PayPal. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen Paypal account. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw Paypal account.

Via Betaal na Ontvangst (alleen in Nederland). Met de digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via Arthouse-online.nl.
Multifactor voert voor Arthouse-online.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaalverzoek van MultiFactor via e-mail ontvangt om de gekochte producten te betalen. U kunt bij Arthouse-online.nl na ontvangst betalen voor een maximaal bedrag van € 150,- als u voor de eerste keer betaalt via Multifactor, nadat u de eerste bestelling heeft voldaan kunt u daarna een bestelling plaatsen met een maximaal bestelbedrag van € 300,-.
Ter goedkeuring van uw verzoek achteraf te betalen voert MultiFactor een gegevenscontrole uit. MultiFactor hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement.

Mocht onverhoopt uw verzoek tot achteraf betalen niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Waar vind ik informatie over mijn vorige bestellingen?
Bovenaan de website in de "Sitemap" gaat u naar "Mijn account" en vervolgens naar "Mijn bestellingen". Bij het bestellingsoverzicht vindt u al uw bestellingen en facturen van het laatste jaar.

Ik heb mijn factuur betaald, maar zie het bedrag nog open staan
Afhankelijk van de gekozen betaalmethode; iDEAL, vooruitbetaling of acceptgiro, duurt het maximaal vijf werkdagen voordat uw betaling bij ons is verwerkt. Tot die tijd staat het factuurbedrag nog open in uw account. Als u de betaling heeft voldaan met creditcard, dan kan het maximaal drie weken duren voordat uw betaling is verwerkt en zichtbaar is in uw account. Als uw bestelling is verzonden, is het bedrag wel van uw creditcard afgeschreven.

Uw factuur printen
Voor uw administratie kunt u zelf een factuur printen. Bovenaan de website in de "Sitemap" gaat u naar "Mijn account" en vervolgens naar "Mijn bestellingen". In het bestellingsoverzicht ziet u onder het kopje "Rekening" een PDF icoontje. Klik hierop en uw factuur wordt gedownload.