Klachten en geschillen

Het kan zijn dat u een klacht heeft over een product of dienstverlening van Arthouse-online. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen. Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment en onze communicatie, de verzending en uw ervaring met onze service. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen en uw ervaring met Arthouse-online positief te laten zijn. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe nu verder?
We lossen uw klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer u per email contact op neemt met onze klantenservice: support@arthouse-online.nl. Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht. Binnen 5 werkdagen heeft u antwoord.
Hebben wij u niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kunt u natuurlijk altijd uw klacht voorleggen aan www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen/klachtenformulier of de geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Klantenservice contact gegevens
Email: support@arthouse-online.nl